FANDOM

Nyelv: English  • Magyar

Etrandban a rabszolgatartás teljesen legális praxis. Az Etrandban élő rabszolgák becsült száma 57,650, míg a teljes népesség 5,158,500 - a rabszolgák aránya 1.12%.

Rabszolgatípusok Edit

Ork és Goblin rabszolgák Edit

OrcishSlaveEtrand

Ork rabszolga. Ismeretlen festő műve.

Az etrandi rabszolgák nagyrésze Ork vagy Goblin. 831-ben Etrandban 35,000 goblin és 12,000 ork él, kiknek többsége rabszolga: kb. 46,400 Ork/Goblin rabszolga. Ezen rabszolgák többsége kasztrált, hiszen csak nagyon kevésnek engedélyezik a szaporodást.

Ezen rabszolgák jórésze bányászként, szállítóként vagy ültetvényeken dolgozik, embertelen körülmények között - ki nem teljesíti a valóságtól elrugaszkodó magas elvárásokat, annak a büntetése jobb esetben az ostorcsapás. Mikor az orkok rabszolgák elkapása érdekében portyákat indítanak Etrand területére, gyakori eset hogy a portya rosszul sül el, és az esetleg rabszolgatartókból lesznek a rabszolgák. Máskor maguk az ork és goblin rabszolgakereskedők adják el saját fajuk gyengébb elemeit rabszolgaként, azzal racionalizálva, hogy így az élelmet pazarló leggyengébb láncszemektől szabadulnak meg.

Sötételf rabszolgák Edit

Etrandban a sötételf rabszolgák száma vajmi alacsony: 1,000 és 1,500 között, míg a királyságban élő sötételfek lélekszáma összesen 26,000. A sötételf rabszolgák nagy többsége nő, és úgyszintén sötételf-rasszú rabszolgakereskedők és embercsempészek "jóvoltából" köt ki Etrandban.

EtrandDelfSlave

Sötételf női szexrabszolga. Ismeretlen festő műve.

Ezen rabszolgák jórésze szexrabszolgaként vagy cselédként dolgozik. Szépségük és ritkaságuk miatt vajmi drágák.

A sötételf rabszolgák nagyrésze - legalább 85%-a - női nemű, viszont létezik a sötételf rabszolgáknak egy a többségüknél is ritkább és drágább kategóriája: a sötételf "nő-félék" - hímnemű (általában kasztrált) rabszolgák, akik nőnek öltöznek, sminkelve vannak, valamint ki vannak képezve arra, hogy női módon viselkedjenek. A sötételf nő-félék - kik kétszeres szerepet töltenek be, énekesekként és szexrabszolgákként - hosszú idők óta élénkítették perverzek és ferdébb hajlamú rabszolgatartók fantáziáját.

Tekintve hogy ezen sötételf rabszolgákat ritkaságuk és szépségük miatt nagyra értékelik, teljesen másként bánnak velük mint az ork és goblin rabszolgákkal: szinte soha nem éri őket fizikai bántalmazás, saját szobáik és ágyaik vannak, saját testőrökkel és zsebpénzzel rendelkeznek, nemritkán szabadon járhatnak és vásárolhatnak a városban (annak ellenére hogy papíron rabszolgák), és a legendák szerint tejben fürödnek.

Adósrabszolgák és rabszolgasorba adott bűnözők Edit

Bár a Titanista vallás - Etrand államvallása - tiltja a titanisták rabszolgasorba süllyesztését, és kötelezi azonnali szabadon bocsájtásukat amint titanista kézbe kerülnek, mégis létezik Etrandban az adósrabszolgaság intézménye, miszerint azokat, kik képtelenek adósságaikat kifizetni, rabszolgasorba süllyednek azok felé akik felé adósságaik vannak. Mindezek mellett elterjedt praxis a bűnözők eladása rabszolgának, hogy felszabadítsák a börtönök férőhelyeit.

Természetesen az utóbbi praxisnak vannak korlátozásai: az, aki megveszi a bűnözőt, meg van tiltva a rabszolga felszabadításától, valamint minden olyan kárért felelős amit a rabszolga okoz. Általában csak olyan bűnözőket adnak el rabszolgának, kik olyan bűnöket követnek el, melyeket az egyház majdnem halálos bűnöknek tart.

Az adós- és bűnözőrabszolgák száma Etrandon belül körülbelül 10,000 körül van megbecsülve. Ezen rabszolgák többsége emberi-rasszú. A hímnemű rabszolgák jórésze bányákban dolgozik, míg a nőnemű rabszolgák gyakran a rabszolgatartó szexrabszolgái.